vineri, 22 octombrie 2010

CINE SANT EU......

Intrând în Comunitatea Agonia
jur să fiu receptiv
la toate obligaţiile ce-mi incumbă,
drept pentru care mă conformez
şi cu mâna pe mouse
semnez.

Aşadar, răspund la întrebarea cine sunt

(cu scuze că n-am s-o pot face
într-un singur cuvânt).

Sunt aşteptarea

pitită-ntr-un tipar de aer
spre a-mi amâna viitorul
precum cerul plumburiu
amână ugerele norilor,
grele de ploaie.
Dar dacă explodez
sunt ploaia,
neostoita obraznică
ce se înfrăţeşte cu marea,
când valurile-şi răstoarnă
peste blesteme.

Sunt nisipul neliniştii

când, părăsite, iubitele
se abandonează
în braţale întunericului.

Sunt Duhul celui ce-a fost,

a promis că vine
dar n-a mai venit –
proiecţia încrederii
care cade ca măzărichea
grămădindu-se peste sine,
spre a-şi pierde urma...

Sunt pânza de păianjen

încremenită între neant
şi linia vieţii
din palma iubitei.

Sunt urma paşilor

vânturilor şi valurilor,
care se şterg pe ei înşişi
spre a face dovada mişcării perpetue.

Sunt frunza-n cădere,

după ce-a fiinţat în urcare vremelnică,
gata să povestească lutului
aventura destinului tuturor.

Sunt oglindă

între oglinzi,
în care mă văd
şi vă vedeţi la nesfârşit...

Sunt suflet din sufletul

acestui site,
care-şi înfige unghiile
în Timpul Prezent
al Rostirii Eternităţii.

Sunt, ca şi voi toţi,

un flash din neştiut
şi fără-de-folos
căci lumea mă confundă
cu cel ce n-am fost
şi niciodată cu cel ce voi fi
iarbă, plantă, fluture, pasăre
şi din nou pământ,
şi din nou Facă-se Voia Ta
până când Universul
se va piti într-un fir de nisip
sau, poate, într-un tipar de aer
spre a-şi va amâna viitorul nesigur...

Bucuros de cunoştinţă:

Sunt VIRGIL
şi nimeni altul, dragilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu