vineri, 10 decembrie 2010

10 D E C E M B R I E



GANDUL POZITIV AL ZILEI
Îmi antrenez zilnic voinţa şi mă felicit pentru fiecare reuşită, oricât de mică ar părea.

RUGACIUNEA ZILEI
Doamne, dă-mi puterea de a mă depăşi pe mine în fiecare zi şi întăreşte-mi voinţa pentru a reuşi.

astazi,DUMNEZEU vrea ca tu sa stii
…că nu eşti niciodată singur. N-ai fost şi nici nu vei fi vreodată. Dumnezeu este mereu cu tine, şi ai oameni în jurul tău care te iubesc. Câteodată te simţi minunat când petreci timp cu tine însuţi, dar aminteşte-ţi, deasemenea, că este în regulă să cauţi pe cineva dacă te simţi singur. Ai vrea ca şi el sau ea să te caute în asemenea caz, nu-i aşa? Aşa că, ce mai aştepţi?
Cu dragoste, prietenul tău

PROVERBUL ZILEI
Anonim: “Dacă te uiţi în oglindă şi nu-ţi place ceea ce vezi, nu condamna oglinda. Dacă te uiţi la lume şi nu-ţi place ceea ce vezi, nu condamna lumea.”

BANCUL ZILEI
Un evreu în Manhattan la volan, se învârtea cu maşina în jurul buildingului unde în 5 minute urma să semneze contractul vieţii lui, disperat că nu găseşte un loc de parcare. Ridică ochii spre cer şi spune:
- Doamne, te rog găseşte-mi un loc de parcare că sâmbăta vin la sinagogă şi donez 2-3 mii de $.
Trec 2-3 min, nimic. Ridică din nou ochii spre cer:
- Doamne, te rog din suflet, fă-mi rost de un loc de parcare că vin sâmbătă la sinagogă şi donez 5-6 mii, 8 mii, nu mai conteaza suma, doar ajută-mă.
În acel moment o maşină parcată mai în faţă iese de pe locul de parcare şi evreul ocupă locul. Apoi ridică ochii spre cer şi spune:
- Doamne, nu mai e nevoie, mersi frumos, s-a rezolvat!
MUZICA ZILEI
COLAJ COLINDE FUEGO 

Asculta mai multe audio diverse

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu