luni, 13 decembrie 2010

13 DECEMBRIE





GANDUL POZITIV AL ZILEI


Invăț să privesc un lucru din mai multe perspective și nu mă grăbesc să-i pun etichetă.

RUGACIUNEA ZILEI
Doamne, dă-mi puterea de a accepta că un lucru poate fi privit din mai multe puncte de vedere și că a susține doar unul înseamnă a nu vedea întregul.

In aceasta zi din viata ta,cred ca DUMNEZEU vrea ca tu sa stii
… că nimic nu trebuie să se întâmple imediat, în acest minut sau “chiar acum”. Este în ordine să faci o pauză de moment. Ia o gură de aer. Şi apoi du-te în interior, în linişte. Întreabă Viaţa însăşi să te conducă pe drumul cu cea mai bună “ieşire” pentru tine. Nu este nimica ce ar trebui să faci, serios…, bine exceptând să nu îţi stai în propria cale! … ştii la ce mă refer?
Cu dragoste, prietenul tău





CITATUL ZILEI
David Hilbert: „Orice om are un orizont intelectual; când acest orizont se îngustează, el atinge dimensiunile unui punct şi atunci respectivul spune: Acesta este punctul meu de vedere.”

BANCUL ZILEI
Din vorbele lui Woody Allen:

„Am niște copii superbi. Slavă Domnului că m-a înșelat nevastă-mea…
Până la noaptea nunții, nevastă-mea se temea de întuneric. După asta m-a vazut pe mine gol și de atunci se teme și pe lumină…
Nevasta mea este cea mai neispravită bucătăreasă. Noi ne spunem rugăciunea întotdeauna după cină…
Eu și soția mea am trăit fericiți 20 de ani. Apoi ne-am întâlnit unul pe altul…
I-am spus psihiatrului meu că sunt trist, întrucât pe mine toată lumea mă detestă. Mi-a răspuns să nu fiu penibil, deoarece nici nu m-am întâlnit încă cu toată lumea…
Când eram copil părinții mei se mutau adesea dintr-o casa în alta, dar eu i-am găsit de fiecare dată…
I-am spus dentistului meu că mi s-au îngălbenit dinții. Sfatul lui a fost să-i asortez cu o cravată maro… ”
MUZICA ZILEI

Hituri dupa hituri colaj - Melodii nemuritoare...

Asculta mai multe audio diverse

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu