miercuri, 22 decembrie 2010

22 DECEMBRIE






GANDUL POZITIV AL ZILEI
Aleg să-mi dedic timpul lucrurilor cu adevărat importante în viaţa mea.

RUGACINEA ZILEI
Doamne, ajută-mă să stabilesc cu exactitate ceea ce contează cu adevărat în viaţa mea şi să nu mai risipesc timpul cu lucruri care nu mă ajută cu nimic.
In aceasta zi din viata ta,DUMNEZEU ar vrea ca tu sa stii...
… că există o lumină ce nu poate fi umbrită. Este în interiorul tău. Eşti Tu. Permite-i luminii tale să strălucească peste lume pentru ca lumea să cunoască Cine Eşti Tu cu Adevărat – şi oamenii vor şti de ce sunt şi ei cu adevărat în lumina exemplului tău. Întunericul lumii noastre te aşteaptă – nu ca să te înghită, ci ca să fie transformat de tine. În timpul acestui Anotimp al Luminii, fii Sursa tuturor celor ce caută Bucuria.
Cu dragoste, prietenul tăuPaulo Coelho: „Putem să ne vindem timpul, dar nu-l mai putem cumpăra înapoi”.

CITATUL ZILEI
Paulo Coelho: „Putem să ne vindem timpul, dar nu-l mai putem cumpăra înapoi”.
BANCUL ZILEI
Un ţăran trece pe lângă o piatră funerară pe care scria:
“Aici se odihneşte un avocat, un om cu un suflet bun, un om onorabil”
- Doamne Sfinte! îşi face cruce ţăranul. Ăştia au băgat trei oameni în acelaşi mormânt!

MUZICA ZILEI

Colinde din Ardeal

Asculta mai multe audio colinde

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu