duminică, 16 ianuarie 2011

SA VA FIE ZIUA BUNA



GANDUL POZITIV AL ZILEI
Cred în frumuseţea vieţii, în magia fiecărei zile, în miracolul existenţei.

RUGACIUNEA ZILEI
Doamne, dă-mi înţelepciunea de a nu mă mai împotrivi vieţii şi celor ce mi se întâmplă. Ajută-mă să devin mai puternic, mai abil pentru a mă bucura de zilele ce îmi sunt date.

ASTAZI VREAU CA TU SA STII...
…că cea mai bună argumentaţie pe care poţi să o faci este să nu argumentezi deloc. Nu te opune vieţii sau cu oricine în viaţă. Viaţa se prezintă pe sine perfect în orice moment, şi fiecare persoană crede că propriul punct de vedere este valabil şi ‘corect’. A intra în conflict cu orice şi oricine este lipsit de sens şi o îngrozitoare pierdere de energie. Pur şi simlu creează ce alegi ca şi următorul tău pas.
Cu dragoste, prietenul tău

CITATUL ZILEI
Anton Semjonowitsch Makarenko: “Secretul şi farmecul vieţii noastre nu stau în lipsa unui conflict, ci în hotărârea şi priceperea noastră de a-l rezolva.”

BANCUL ZILEI
La o firmă se prezintă doi canibali pentru angajare. Prima dată n-au vrut să-i angajeze dar, într-un final sunt angajaţi cu condiţia să nu mănânce oameni.
La început, totul merge bine, însă după câteva luni se observă că a dispărut o frumoasă secretară. Se fac cercetări şi îi iau la întrebări pe canibali. Aceştia la început au negat că ar fi implicaţi, dar, după un timp, unul dintre ei recunoaşte că a mâncat secretara. Normal, este dat afară.
Al doilea canibal îl conduce până la poartă şi îi zice:
- Ce te-a apucat să mănânci secretara? Eu de câteva săptămâni mănânc ingineri şi nimeni nu le-a simţit lipsa
.

MUZICA ZILEI
Arii Celebre - 43min

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu