duminică, 30 ianuarie 2011

SA VA FIE ZIUA BUNA



GANDUL POZITIV AL ZILEI
Sunt norocos atunci când devin conştient şi mă folosesc de forţa ce sălăşluieşte în interiorul meu.

RUGACIUNEA ZILEI
Doamne, ajută-mă să-mi recapăt puterea de a crede, de a spera, de a visa şi, astfel, să-mi spulber neîndoielile şi fricile.

AS VREA CA TU SA STII...
…că niciodată nu este liniştitor să te uiţi la viitor cu frică. Edward H. Harriman a spus asta şi avea dreptate. Nimic nu este înfricoşător decât atunci când mintea îl face să fie aşa. Pot să spun cu sinceritate ca probabil în 95% din cazurile când mi-a fost frică, a reieşit că nu era cazul. Dar chiar şi în cazul când totuşi se întâmplă acel lucru de care îţi era frică… şi ce dacă? Iarăşi, în 95% din cazuri lumea ta nu se va destrăma, viaţa ta nu va fi pusă în pericol. Aşa că lasă frica la o parte. Las-o să treacă… Şi fă astfel loc pentru un mâine surprinzător.
Cu dragoste, prietenul tău

CITATUL ZILEI
Norman Cousins: “Oamenii nu sunt nicicând mai nesiguri ca atunci când devin obsedaţi de temerile lor, sacrificându-şi visurile.”

BANCUL ZILEI
- Iertaţi-mă Sir, dar am impresia că vă caută cineva la telefon.
- Cum ai impresia, John? Sau mă caută cineva la telefon sau nu mă caută!
- Vedeţi Sir, când am ridicat receptorul, vocea de la celălalt capăt a spus: “Tu eşti, caraghios bătrân, chel şi idiot?”


COLAJ - 11 melodii 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu