vineri, 19 noiembrie 2010

19 NOIEMBRIE


Gândul pozitiv al zilei:

În viaţa mea nu există probleme, doar experienţe din care am ceva de învăţat.

Rugăciunea zilei:

Doamne, îţi mulţumesc pentru toate experienţele prin care mi-ai revelat din Înţelepciunea Ta şi prin care am cunoscut legile universului.

astăzi, Dumnezeu vrea ca tu să ştii …

… că există doar o cale posibilă de mers, şi aceea indică «sus».
Ştiu că e posibil ca viaţa să arate uneori că şi cum ar lua-o la vale, iar lucrurile par să se destrame în fărâme. Dar fi atent/a la asta : Când viaţa se destrama, elementele pot de fapt să se adune împreună … poate pentru prima dată. Încearca să nu vezi ceea ce nu este acolo – şi nu pregeta să vezi ceea ce este…
Cu dragoste, prietenul tău,

Citatul zilei:

Paul Ferrini: „Hrana are nevoie de un stomac gol. Adevărul are nevoie de o minte goală. Pentru ca ceva nou să intre, trebuie să renunţi la ceva vechi.”

Bancul zilei:

În faţa unei grădiniţe se plimba agitat de vreo 10 minute un bărbat.
- Bună ziua! Aşteptaţi un copil? întreabă educatoarea.
- Nu doamnă, aşa sunt eu, gras!!!

Muzica zilei:

Invitatie la Vals...(colaj)

Asculta mai multe audio blues

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu