miercuri, 24 noiembrie 2010

24 NOIEMBRIE


Gândul pozitiv al zilei:

Mintea mea este calmă și relaxată, chiar dacă în jurul meu e multă agitație, aceasta nu mă atinge.

Rugăciunea zilei:

Doamne, îți încredințez ție toate grijile care mă apasă, toate gândurile care mă încarcă și îmi eliberez mintea pentru ca Tu să poți intra.

astăzi, Dumnezeu vrea ca tu să ştii …

…că nu poţi să faci o greşeală, poţi doar să iei o decizie care va reprezenta următorul tău pas cel mai bun.
Nu are nici un sens să eziţi atunci când ştii că nu ai nimic de pierdut. De fapt a pierde nu este un act de la Dumnezeu ci este doar un gând în mintea oamenilor. Scapă de acest gând şi vei elimina îndoiala. Foloseşte-ţi Înţelepciunea pentru Victorie.
Cu dragoste, prietenul tău,

Citatul zilei:

Eckhart Tolle: „Activitatea necontrolată a minţii este cea care vă împiedică să găsiți soluţia. Găsiţi o soluţie doar atunci când ieşiţi din ea, deveniţi liniştiţi şi vă daţi seama că, în acest moment, nu există o problemă.”

Bancul zilei:

Locotenentul îi întreabă pe soldați:
- Cine vrea să vină azi cu mașina la scos cartofi?
Înainteaza doi, după care îi duce la mașina. Și apoi către ceilalți:
- Restu’ veniți pe jos!

Muzica zilei:






Ocarina Relaxare Colaj - Muzica pentru creier si suflet...

Asculta mai multe audio diverse

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu