duminică, 28 noiembrie 2010

28 NOIEMBRIE

CELINE DION FEAT IL DIVO – I BELIEVE IN YOU

RO – Eu cred în tine
Solitară
E calea pe care ai ales-o,
Un drum neliniştit
Fără întoarcere.
Într-o zi
Tu îţi vei regăsi lumina
Nu ştiai?
Nu renunţa
Fii puternic.

Urmează-ţi inima
Lasă-ţi dragostea să te conducă prin întuneric,
Înapoi spre locul pe care l-ai cunoscut cândva
Eu cred, eu cred ,
Eu cred în tine
Urmează-ţi visele,
Fi tu însuţi un înger de bunătate
Nu există nimic din ce nu poţi face..
Eu cred, eu cred în tine.
Tot singur vei merge
Cu inima deschisă către univers
Continuă-ţi căutarea ta
Fără să priveşti înapoi,
Nu aşteapta
Ca zorii zilei să se ridice.
Urmează-ţi steaua
Până unde te va duce visul tău
Căci într-o zi o vei atinge
Dacă crezi, dacă crezi în tine
Urmează-ţi lumina
Nu stinge flacăra pe care o porţi în tine
Căci eu cred, eu cred în tine.
Într-o zi te voi gasi,
Într-o zi mă vei găsi şi tu pe mine
Şi când te voi ţine aproape
Voi ştï că e adevarat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu