duminică, 28 noiembrie 2010

29 NOIEMBRIE


Gândul pozitiv al zilei:

Îmi exprim liber nevoile și sentimentele față de ceilalți și am curajul să fiu eu însumi, oriunde m-aș afla.

Rugăciunea zilei:

Doamne, Ţie mă adresez la începutul acestei zile și în Tine îmi pun toată încrederea. Servește-te așadar de mine pentru ca să se împlinească binele.

astăzi, Dumnezeu vrea ca tu să ştii …

…că recunoştinţa în avans este cea mai puternică forţă creativă din univers. 
Cei mai mulţi oameni nu ştiu aceasta, totuşi este adevărat. A mulţumi în avans este calea tuturor Maeştrilor. Aşa că nu aştepta ca un lucru să se întâmple pentru ca apoi să mulţumeşti. Mulţumeşte înainte să se întâmple şi observă apoi vârtejurile de energie. A mulţumi lui Dumnezeu înainte ca ceva să se întâmple este un act de extraordinară credinţă. Şi aceasta, desigur, este sursa Puterii.
Cu dragoste, prietenul tău,

Citatul zilei:

Abraham Lincoln: „Caracterul este precum un copac, iar reputaţia precum umbra lui. Umbra este ceea ce credem despre el, dar copacul este cel adevărat.”

Bancul zilei:

Un tip irascibil sună la Serviciul Clienți:
- Doamnă, aveți nervi să mă ascultați?
- Nu!
- Nu-i nimic, vă fac eu..

Muzica zilei:

MELODII SUPERBE - ♪♫ ❤♪♫

Asculta mai multe audio diverse

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu