marți, 16 octombrie 2012

INVITATIE

Nu mă interesează cum îţi câştigi existenţa,
Vreau să ştiu pentru ce suferi, şi dacă
Îndrăzneşti să visezi întâlnirea
cu ceea ce inima ta îşi doreşte.

Nu mă interesează ce vârstă ai, vreau să ştiu
Dacă încă rişti să arăţi ca un îndrăgostit
De visul tău, de aventura de a fi viu.

Nu mă interesează ce planete ai în pătrar cu luna.
Mă interesează să aflu dacă ai atins centrul tristeţii tale
Dacă ai fost deschis către trădările vieţii, sau dacă te-ai ascuns
De teama unei noi dureri. Vreau să ştiu
Dacă poţi să înduri suferinţa, a mea sau a ta, fără să te ascunzi de ea
Şi fără să îi cedezi, fără să o colorezi. Vreau să ştiu

Dacă poţi fi doar bucurie, a mea sau a ta, dacă poţi dansa
Cu naturaleţe şi dacă poţi lăsa încântarea să te umple
Până la vârful degetelor de la mâini şi de la picioare,
Fără să te îngrijorezi şi fără să-ţi aduci aminte de limitările
fiinţei umane.

Nu mă interesează dacă povestea ta este adevărată.
Vreau să ştiu dacă poţi să dezamăgeşti pe altul
Pentru a-ţi fi fidel ţie însuţi, dacă poţi să porţi o acuzaţie de trădare
Fără să îţi trădezi propriul suflet.
Vreau să ştiu dacă eşti credincios, şi prin urmare demn de crezare

Vreau să ştiu dacă poţi vedea frumuseţea,
Chiar dacă nu arată bine în fiecare zi,
Dacă poţi să îţi aduni viaţa, când stai pe malul lacului,
Şi dacă poţi să o strigi către luna argintie.

Nu mă interesează să ştiu unde trăieşti sau câţi bani ai.
Vreau să ştiu dacă poţi să te trezeşti după o noapte de jale şi tristeţe
Slăbit şi ametit până în măduva oaselor,
Şi apoi să faci ce este nevoie să faci pentru copii.

Nu mă interesează cum ai ajuns aici.
Vreau să ştiu dacă poţi să rămâi în centrul focului
cu mine, fără să dai înapoi.

Nu mă interesează unde, sau ce sau cu cine ai studiat.
Vreau să ştiu ce te susţine din interior,
Atunci când orice altceva pică în jurul tău.

Vreau să ştiu dacă poţi fi singur cu tine însuţi,
Şi dacă te încântă propria ta companie
În acele momente de goliciune…

Oriah Mountain Dream

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu