vineri, 17 decembrie 2010

16 DECEMBRIE



GANDUL BUN AL ZILEI
Sunt înconjurat de oameni care mă inspiră în ceea ce fac şi petrec cât mai mult timp în compania celor de la care am multe de învăţat.

RUGACIUNEA ZILEI
Doamne, trimite-mi în cale acei oameni de la care am mereu de învăţat, căci nicio întâlnire nu e întâmplătoare.

I na aceasta zi a ta,cred ca DUMNEZEU vra ca tu sa stii...
… cel mai sigur exerciţiu mental este să gândeşti cel mai înalt gând. Nu fi tentat să gândeşti cel mai mic gând sau să-ţi micşorezi aşteptările astfel încât orice mai presus de acestea ar fi un “câştig” pentru tine. Deja ai pierde. Siguranţa ta nu se găseşte în munca asiduă de a evita dezamăgirea, ci în munca intensă de a produce din ce în ce mai multă viaţă. Ţinteşte sus. Călătoreşte uşor. Ai încredere în Dumnezeu.
Cu dragoste, prietenul tău

PROVERBUL ZILEI
Viktor Frankl: “Fiinţa umană nu este un lucru printre alte lucruri; lucrurile se determină unele pe altele, în vreme ce omul se auto-determină. Ceea ce el devine – în limitele înzestrării sale şi ale mediului său – este ceea ce el a făcut din sine însuşi.”

BANCUL ZILEI
Un tip beat intră la o cafenea şi îi cere chelnerului să-i servească 3 cafele.
- Trei cafele? întreabă chelnerul.
- Da, una pentru mine, una pentru tine şi alta pentru mă-ta.
A doua zi, acelaşi tip beat cere aceluiaşi chelner tot trei cafele:
- Da, trei: una pentru mine, una pentru tine şi alta pentru mă-ta.
Chelnerul s-a simţit jignit, nu s-a mai abţinut şi l-a pocnit pe beţiv.
O zi mai târziu, apare din nou omul plin de vânătai la cafenea.
Chelnerul ironic îl întreabă:
- Trei cafele?….
- Nu! răspunde beţivanul
- Doar două: una pentru mine şi una pentru mă-ta. Pentru tine nu, că te agită.
Mariah Carey - Christmas for You

Asculta mai multe audio diverse

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu