marți, 21 decembrie 2010

20 DECEMBRIE



GANDUL ZILEI
Eu creez ceea ce trăiesc şi eu sunt singurul în măsură să schimb sau să-mi îmbunătăţesc viaţa.

RUGACIUNEA ZILEI
Doamne, Tu mi-ai dat viaţă, iar cum voi crea realitatea vieţii mele depinde numai de mine.

In aceasta zi din viata ta ,DUMNEZEU ar vrea ca tu sa stiii....
… că viaţa se rezolvă de la sine în procesul vieţii înseşi. Lasă momentul să se joace singur până la încheierea piesei. Încearcă să nu împingi tu râul. Viaţa ştie ce are de făcut. Ai încredere în viaţă. Este de partea ta. Ştii cum ştiu asta? Eşti încă aici. Ce dovadă mai clară decât asta vrei?
Cu dragoste, prietenul tău

CITATUL ZILEI
Morishei Ueshiba: „Fiecare are un spirit care poate fi şlefuit, un corp care poate fi antrenat şi o cale pe care să o urmeze. Eşti în viaţă pentru a cunoaşte ceea ce este sacru în tine.”

BANCUL ZILEI
La un bal, un domn mai în vârstă, foarte dichisit se duce la o tânără:
- Domnişoară, dansaţi ?
- Da, desigur.
- Atunci lăsaţi-mă pe mine să stau pe scaun…
MUZICA ZILEI

COLINDE ROMANESTI - 36 de colinde non stop - 120 de minute

Asculta mai multe audio colinde

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu