joi, 9 decembrie 2010

8 DECEMBRIE

GANDUL POZITIV AL ZILEI

Permit energiei universului să treacă prin mine, astfel încât să pot realiza tot ce mi-am propus fără să obosesc.
RUGACIUNEA ZILEI
Doamne, ajută-mă să-mi conserv energia pentru lucrurile cu adevărat importante şi să nu o mai cheltui cu gânduri, vorbe sau lucruri care nu-mi folosesc.

astazi,DUMNEZEU vrea ca tu sa stii
…că te aşteaptă lucruri bune dincolo de creasta din faţa ta. Este un deal pe care trebuie să îl urci. Doar pune un picior în faţa celuilalt. Dacă te simţi un pic descurajat chiar acum, este în ordine, este de înţeles. Dar dă-ţi voie să îţi continui călătoria. Continuă să mergi. Te aşteaptă un rezultat pozitiv acolo.
Cu dragoste, prietenul tău

CITATUL ZILEI
Lise Bourbeau: „Ne ocupăm atâta de treburile altora încât nu ne mai rămâne nici timp, nici energie pentru ale noastre.”

BANCUL ZILEI
Bulă asistă împreună cu tatăl lui la un concurs de atletism.
- Tată, ăştia care aleargă, o sa ia toţi premii?
- Numai primul dintre ei, fiule.
- Atunci ceilalţi de ce mai aleargă?

MUZICA ZILEI

Gand de iarna.....

Asculta mai multe audio folk

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu