marți, 7 decembrie 2010

7 D E C E M B R I E

GANDUL POZITIV AL ZILEI
Eu sunt cel mai bun prieten al meu. Dacă mă respect şi mă iubesc, atunci îmi voi respecta şi iubi prietenii cu inima deschisă.
RUGACIUNEA ZILEI
Doamne, îţi mulţumesc pentru toţi prietenii minunaţi de care am parte şi ajută-mă să fiu mereu aproape cu sufletul de ei.
astazi ,DUMNEZEU vrea ca tu sa stii
… că fericirea şi bucuria vin către tine când ele se mişcă în tine. Nu există altă cale – şi tocmai în asta constă miracolul. Vei avea destule oportunităţi în zilele care vin să fii vehicolul bucuriei şi fericirii pentru altcineva. Profită de această ocazie. Fii sursa acestui lucru. Pe măsură ce vei aduce zâmbete pe faţa celorlalţi, şi tu, de asemenea vei zâmbi. Metoda este garantată.
CITATUL ZILEI
Dave Tyson Gentry: “Adevărata prietenie începe atunci când tăcerea dintre doi oameni devine confortabilă.”
BANCUL ZILEI
La serviciu şeful povesteşte o anecdotă. Toţi râd în hohote, în afară de unul.
- Tu de ce nu râzi? îl întreabă colegii.
- Nu mai are nici un rost! De mâine oricum nu mai lucrez aici!
Cu dragoste, prietenul tău

MUZICA ZILEI


Cele mai frumoase colinde straine - COLAJ

Asculta mai multe audio colinde

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu