luni, 6 decembrie 2010

6 decembrie

GANDUL POZITIV AL ZILEI
Mă bucur de fiecare şansă pe care mi-o oferă viaţa de a cunoaşte ceva nou şi folositor.
RUGACIUNEA ZILEI
Doamne, îţi mulţumesc pentru toate experienţele prin care mi-am îmbogăţit cunoaşterea şi prin care m-am cunoscut pe mine.
astazi,DUMNEZEU vrea ca tu sa stii...
…că eşti apreciat mai mult decât ştii, de către mai mulţi oameni decât crezi.
Ar fi bine să te conectezi cu adevărata ta valoare astăzi. Este mult mai înaltă decât apreciezi tu că ar fi – şi acum este momentul perfect să cunoşti şi să afirmi această realitate. Nu este vorba de aroganţă şi de încredere în sine exagerată. Este vorba de Cunoaştere simplă şi demnă.
Cu dragoste, prietenul tău,

CITATUL ZILEI
Osho: “Trăieşti inteligent când ai cunoaştere, nu cunoştinţe.”
BANCUL ZILEI
Un moşuleţ bate la uşa primăriei:
-Nu vă supăraţi, aici e casa căsătoriilor?
-Da, domnule, dar pentru ce întrebaţi?
-Vreau să ştiu, că vreau să mă însor.
-Apoi, mata câţi ani ai?
-75
-Şi la 75 vrei să te insori?
-Da că clocoteşte sângele în mine!
-Bine, te programăm sambata.
-Vai, sâmbăta să nu mă programaţi că se însoară tata.
-Tatăl dumitale trăieşte? pardon.. se însoară?!
-Da, păi săracu’ n-ar vrea da-l obligă părinţii lui…

MUZICA ZILEI
Elvis Presley Christmas Duets-colaj

Asculta mai multe audio diverse

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu