marți, 11 ianuarie 2011

SA VA FIE ZIUA BUNA


GANDUL POZITIV AL ZILEI
Încep ziua recunoscător pentru o nouă şansă de a da expresie frumuseţii mele interioare.

in aceasta zi din viat ta,cred ca DUMNEZEU vrea ca tu sa stii...
…că bunătatea este una din părţile tale frumoase, însă generozitatea ta te face să străluceşti cu adevărat. Una este să fii bun, şi tu aşa şi eşti, însă e cu totul altceva să fii de asemenea generos fără rezerve: cu timpul tău, cu talentul şi energia ta, cu dorinţa de “a fi acolo” pentru ceilalţi, şi da, cu banii tăi. Eşti o persoană generoasă, şi aceasta duce bunătatea la un nou nivel. Fii fericit conştientizând acest lucru.
Cu dragoste, prietenul tău

CITATUL ZILEI
IIon Agarbiceanu “Omul nu e cum s-arata, ci cum simte.”

BANCUL ZILEI
CUM GÂNDEŞTE UN GREIERE (…şi nu numai el)?
M-am trezit luni şi m-am gândit marţi să mă duc miercuri la muncă… Da` când am văzut joi că vine vineri am zis ce dracu să caut sâmbăta la muncă… când duminica e zi liberă!

MUZICA ZILEI

EDITH PIAF - CELE MAI FRUMOASE MELODII 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu