luni, 24 ianuarie 2011

SA VA FIE ZIUA BUNA



GANDUL BUN AL ZILEI
Refuz să-mi permit să stau indiferent şi să mă mulţumesc cu a supravieţui de la o zi la alta. Aleg să-mi dezvolt şi să dau valoare potenţialului meu.

RUGACIUNEA ZILEI
Doamne, dă-mi curajul de a mă implica activ în crearea vieţii mele.

AS VREA CA TU SA STII...
… că este ok să demarezi şi să-ţi asumi un risc. Nu există nicio garanţie că totul va ieşi aşa cum îţi doreşti, dar EXISTĂ o garanţie că nu ar avea nicio şansă să se întâmple acest lucru dacă ţi-e frică să încerci măcar.  “Nu încerci, nu câştigi” nu este numai o expresie perimată şi prăfuită. Este înţelepciune. Ascultă-i sfatul.
Cu dragoste, prietenul tău

CITATUL ZILEI
Phillip Adams: “Mi se pare că oamenii au potenţial foarte vast, oamenii pot face lucruri extraordinare dacă au curajul să-şi asume anumite riscuri. Totuşi cei mai mulţi nu o fac. Rămân nehotărâţi ca şi cum viaţa ar fi veşnică.”

BANCUL  ZILEI
Angajatul: Scuzaţi-mă, domnule, pot să vorbesc cu dumneavoastră?
Şeful: Sigur, intră, ce pot să fac pentru tine?
Angajatul:  Știţi, sunt angajatul aceste firme de peste zece ani.
Boss: Așa…
Angajatul: Nu vreau s-o iau pe ocolite.  Aș vrea o mărire de salariu. Sunt mai multe companii care mă caută dar am zis să vorbesc cu dumneavoastră prima dată.
Şeful: O mărire? Ti-aș da o mărire de salariu, dar nu e timpul potrivit pentru asta acum.
Angajatul: Vă înțeleg și stiu că situaţia economică curentă are un efect negativ asupra vânzărilor, dar trebuie sa luaţi în considerare că muncesc mult, am iniţiativă şi sunt loial acestei companii de peste zece ani.
Şeful:  Ok, luând în considerare aceşti factori şi pentru că nu am chef să caut pe altcineva în locul tău, îţi ofer o mărire de 10% şi încă 5 zile de concediu pe an. Ce zici?
Angajatul: Excelent. Mulţumesc, domnule!
Şeful: Înainte să pleci, de curiozitate, care sunt companiile care te caută?
Angajatul: O… Electrica, Distrigaz, Romtelecom, ApaNova şi banca.

MUZICA ZILEI

cele mai frumoase melodii ale anului 1980 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu