marți, 25 ianuarie 2011

SA VA FIE ZIUA BUNA



GANDUL POZITIV AL ZILEI
Din tot ce mi se întâmplă învăţ.

RUGACIUNEA ZILEI
Ajută-mă, Doamne, să-mi fac obiceiul ca atunci când am parte de o dezamăgire, de un eşec, să mă întreb: “Ce pot să învăţ din aceasta situaţie, ce aş putea face diferit data viitoare?”

AS VREA CA TU SA STII...
…că perfecţionismul este inamicul creaţiei. John Updike a spus aceasta şi avea dreptate. El a înţeles că nimic nu se opune mai mult oricărei iniţiative creative decât necesitatea de a fi absolut perfect. Şi oricum, cine poate să decidă ce este “perfect” cu adevărat? Ceea ce eu am apreciat ca fiind plin de omisiuni, atât de mulţi au considerat ca fiind nemaipomenit. Poate că definiţia Perfecţiunii este ceea ce se ‘face’ de fapt.
Cu dragoste, prietenul tău

CITATUL ZILEI
Osho: “Greşelile sunt acceptate, nimic nu este în neregulă cu ele. Toată lumea comite greşeli şi toată lumea trebuie să le comită. Nu cere perfecţiune. Greşelile sunt bune, ele te fac să fii uman. Altfel, ori vei fi neomenesc, ori supraomenesc, şi nici una dintre aceste variante nu este benefică.”

BANCUL ZILEI
- Prin ce se deosebeşte omul de maşină?
- Încă nu a fost inventată o maşină care să nu facă nimic…

MUZICA ZILEI

Cele mai frumoase 60 de melodii a anului 1981 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu