joi, 25 noiembrie 2010

26 NOIEMBRIE


Gândul pozitiv al zilei:

Înăuntrul meu e o sursă de iubire, iubesc în primul rând pentru că mă face să mă simt minunat.

Rugăciunea zilei:

Doamne, fie ca iubirea Ta să se reverse asupra acestui pământ prin noi înșine.

astăzi, Dumnezeu vrea ca tu să ştii …

…că nu există “modul corect” de a face ceva, ci există doar modul în care îl faci.
Să nu-ţi fie frică “să-ţi încerci mâna” pentru că nu vrei să greşeşti sau pentru că n-ar fi modul potrivit. Succesul în viaţă vine tocmai din dorinţa de a experimenta “teritoriul necunoscut”. Întotdeauna aminteşte-ţi: Viaţa începe unde se sfârşeşte zona ta de comfort.
Cu dragoste, prietenul tău,

Citatul zilei:

Elbert Green Hubbard: „Dragostea pe care o dăruim mai departe este singura pe care o păstram pentru noi.”

Bancul zilei:

Un scoțian pe patul de moarte:
- Copiii mei, sunteți aici?
- Da, tată!
- Soția mea, ești aici?
- Da, scumpul meu soț!
- Toată lumea e aici?
- Da, suntem cu toții aici, lângă tine!
- Atunci de ce naiba e lumina aprinsă în bucătărie??

Muzica zilei:

Melodii Romanesti Cele mai cunoscute 80 de melodii romanesti difuzate vreodata la radio

Asculta mai multe audio diverse

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu