marți, 8 martie 2011

8 MARTIE-O ZI DOAR PENTRU VOI


De azi mă re-creez ca femeie, celebrez miracolul feminităţii şi îi fac loc să se manifeste în viaţa mea. Îmi transform sufletul într-un salon de frumuseţe interioară, trupul într-un templu înmiresmat, iar mintea într-un atelier de creaţie, pentru că a fi femeie înseamnă a da viaţă nu doar unui copil, ci la tot ceea ce mă înconjoară. De azi dau viață viselor mele!
“Femeia este Lumină şi Întuneric! Este înger şi demon! Te aduce pe lume; îţi netezeşte calea paşilor; te ridică şi te mângâie, când viaţa te loveşte; preia povara zilelor negre pe ai săi umeri şi uită a fi femeie, după ce devine mamă. Femeia te învaţă Arta Sacrificiului Suprem, atunci când în ea predomină partea luminoasă. Şi tot femeia este cea ce te determină să te laşi pradă instinctelor primare, atunci când Întunericul îi este Călăuza Sufetului. Femeia este Yin şi Yang, însă doar ea ştie care îi sunt proporţiile acestei dualităţi.”
Rita Drumeş
Un tip vine la magazin să cumpere un cadou de 8 martie. Vânzătoarea îl întreabă:
– E pentru soţie sau doriţi ceva mai scump?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu