miercuri, 17 noiembrie 2010

16 NOIEMBRIE

Gândul pozitiv al zilei:

Mă accept pe mine aşa cum sunt şi atunci îi accept şi pe ceilalţi fără să îmi doresc să le impun părerile, convingerile sau valorile mele.

Rugăciunea zilei:

Doamne, dă-mi puterea de a-i accepta pe ceilalţi fără să doresc să-i schimb şi să înţeleg că singurul pe care-l pot schimba sunt eu.

astăzi, Dumnezeu vrea ca tu să ştii …

… corectitudinea nu este evidentă în toate cazurile.
Uite, cu toţii vrem ca viaţa să fie corectă, aşa-i? Dar câteodată nu e, aşa-i? E corect? Nu. Fals. Viaţa e întotdeauna dreaptă – dar nu arată aşa de fiecare dată. Vei vedea cât de corectă este viaţa dacă îi dai o şansă să se manifeste liber. Aşteaptă. Urmăreşte. Sinele tău superior, care întotdeauna vrea ce e mai bine pentru tine, se ocupă de acest lucru. Fii convins de asta!
Cu dragoste, prietenul tău,
Neale Donald Walsch @ humanitysteam.ro

Citatul zilei:

Octavian Paler: „ Am învăţat că doi oameni pot privi acelaşi lucru şi pot vedea ceva total diferit”.

Bancul zilei:

Bulă o ajută pe mama lui la curăţenie. Ca să ajungă la un tablou, se urcă încălţat pe un scaun şi începe să dea jos praful.
- Bulişor, de ce n-ai pus un ziar pe scaun înainte?
- Nu-i nimic mamă, ajung şi aşa.

Muzica zilei:



O voce de Inger - Un Dar !

Asculta mai multe audio pop

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu