miercuri, 17 noiembrie 2010

MAGUL DIN CARPATI EP 13

-    Acei muritori, aşa cum îi numeşti tu, sunt de fapt iniţiaţi. Unii ştiu acest lucru, alţii tratează doar din instinct, însă toţi au ajuns la acea conştiinţă de sine încât pot străbate planurile, ajungând până în cel cauzal pentru a transforma efectul.
-    Dar nu se produce de fapt o amânare, o întârziere a bolii? Din ceea ce mi-ai spus până acum deduc că este ea împinsă către o altă încarnare?
-    Nu, căci ei îl eliberează atât pe făptaş cât şi fapta în sine. Este în fond o schimbare a polarităţii, o transmutare. Potrivit legii divine aceştia au capacitatea de a ierta. Prin iertare, omului i se anihilează povara, deci fapta nu mai există. Ea se disipa şi se transformă în elemente primor­diale. Cei ce fac aceste lucruri sunt mai presus de legea karmei. Ei o fac din dragoste, din plăcerea de a dărui, nu aşteaptă recompense nici pe pământ şi nici în cer, deoarece ei au ajuns la înţelepciunea Tatălui şi au înţeles că atunci Când creezi, o faci din iubire fără interese acunse şi fără a aştepta răsplata. Aceşti oameni se află de obicei pe ultima treaptă a evoluţiei. Ei sunt foarte aproape de punctul în care pot deveni co-Creatori.
îmi aduc vag aminte de o carte pe care m-a obligat Julie să o citesc. Ceva cu maeştrii spirituali... parcă. Spunea ceva de oameni care se teleportau, care materializau lucruri.
-    Ce îmi poţi spune despre acei maeştri care pot mate­rializa lucruri?
-    Aceştia au ajuns deja la stadiul de co-Creatori. Ei sunt întaichiparea Divinităţii pe pământ. Ei au ceakrele opt, nouă şi zece active şi în manifestare, au depăşit bariera timp-spaţiu. Ei pot materializa lucruri, deoarece stăpânesc elementele şi fluidele, au acces direct în Akasha, ştiu adevărul, stăpânesc cunoaşterea şi au înţeles înţelepciunea. Ei sunt prezenţi aici, însă sufletul lor poate străbate toate planurile. Ei pot pleca în orice clipă însă nu o fac tot din iubire de semeni. Ei rămân aici - deşi viaţa nu mai are nici un ascunziş pentru ei - din dorinţa de a ajuta atât semenii cât şi pământul. Ei dăruiesc Terrei din vibraţia lor şi ajută astfel la menţinerea echilibrului.
-    Adevărul este că avem nevoie de echilibru. Până şi eu ştiu asta. Lumea a luat-o razna. Parcă nici copiii nu mai sunt copii.
- Copiii care se nasc acum sunt fiinţe de două tipuri. Unele sunt foarte elevate şi au venit aici spre a ajuta planeta, pentru a o încărca cu lumină, a o ajuta să facă un salt vibraţional, iar altele sunt entităţi cu mari tare karmice, care au ales să vină acum spre a duce o viaţă scurtă în urma căreia vor pleca mai uşuraţi.
- Cei elevaţi, de unde vin?
- Sunt fiinţe care au mai fost încarnate aici, însă au absolvit cu brio acest stagiu, sau entităţi din alte galaxii sau universuri, care oricum sunt mult mai evoluate decât voi. şi care au primit dreptul de a se întrupa beneficiind de aceste capacităţi.
-    Când au început să vină 7
-    în anul pe care voi îl socotiţi ca fiind 1996.
Iarăşi acel voi idiot. Dacă noi eram în 1996, tu în ce an erai?
-    De ce tocmai atunci?
-    Atunci s-a stabilit definitiv ce şi cum va fi cu pământul.
-    Unde s-a stabilit? întreb eu, neînţelegând ce vrea să spună.
-    în matricea Akashei. De aici impulsul a plecat către planul cauzal, astral şi mental.
-    Ce culoare are Akasha?
-    Akasha are vibraţia care corespunde culorii violet. De fapt în ea se găsesc toate vibraţiile şi deci toate culorile, însă îngemănarea acestora dă această culoare. Şi Akasha are diverse planuri şi automat diverse tonuri de violet, însă în mijlocul ei se găseşte cea mai pură şi mai aprinsă culoare pe care ţi-o poţi imagina. Trebuie să îţi imaginezi Akasha ca fiind un ocean imens de culoare violet închis, dar din a cărui unduire apar din loc în loc străfulgerări în toate culorile curcubeului.
Hai că aici te-am prins!
-    Atunci de ce sfinţii din bisericile ortodoxe au aura aurie?
-    Ceea ce vedeau cei ce au redat chipurile sfinţilor era de fapt ceakra iubirii divine, adică a noua ceakră. Aceasta are culoarea aurie.
-    Există oameni care pot vedea aura?
-    Da, însă acest dar este dat doar celor evoluaţi. Pentru a primi acest har trebuie să îţi depăşeşti condiţia, să nu mai judeci, să fii mai îngăduitor şi în mod cert să te afli pe Calea Adevărului.
Am întâlnit oameni care spuneau că văd aura şi care strâmbau din nas când se intersectau cu persoane cu vibraţie joasă, spun eu, făcând referire exact la una dintre prietenele din tinereţe ale Juliei, care se credea a fi reîncar­narea Anei soţia lui loachim.
Singurele persoane cu vibraţie scăzută erau ei. Ai auzit vreun maestru spunând că nu poate sta în apropierea unui păcătos, ai auzit despre vreun sfânt doborât de o aură necorespunzătoare? Persoanele cu o deschidere reală sunt cele care le caută pe cele cu vibraţie joasă. Ie ajută, Ie mângâie, le vindecă, le sprijină şi le susţin pentru a-şi înţelege greşelile şi lipsurile. Iisus s-a adresat doar celor sănătoşi, luminoşi şi cu o vibraţie benefică?
Nu am date asupra acestor lucruri şi de aceea caut să mă îndepărtez de subiect.
-      Cum poate un om să îşi conştientizeze propria divinitate?
-      în primul rând să se cunoască pe el însuşi. Cunoscându-se pe sine, el cunoaşte de fapt microcosmosul şi prin extrapolare ajunge să înţeleagă macrocosmosul. Mă refer aici la cunoaştere deplină, fizică şi spirituală. Cheia conştientizării este ascunsă în om. El este singurul care o poate căuta. A te desăvârşi înseamnă a te uni cu Divinul.
-      Bine, dar atunci de ce nu sunt oamenii buni?
- Oamenii sunt buni, toţi fără excepţie, doar manifestarea polarităţii lor momentane este încărcată negativ.
- Dar cei care ucid? înseamnă ca sunt şi ei buni?
-    Te-ai gândit vreodată că ei pot acţiona în legea karmei. îmi răspunse Cristofor după câteva clipe de gândire. Dumnezeu se poate manifesta doar prin oameni.
-    Corect, dar pentru ca legea karmei să existe, la un moment dat cineva a fost generatorul. Deci cineva trebuie să fi călcat pe bec, continui eu.
-    Toţi, fără excepţie aţi fost victime sau ucigaşi. Este un aspect care trebuie să existe în structuri. Poate unii aţi omorât sau aţi fost ucişi în numele unor idealuri pământene nobile, însă fapta tot faptă rămâne şi nu se poate şterge decât printr-o contra-faptă care are aceeaşi vibraţie.
-    Sunt convins că eu nu am omorât niciodată pe nimeni şi nici nu am fost violator! Am avut întotdeauna femei dornice să se culce cu mine, eu am fost cel care am refuzat pe multe dintre ele. Sunt convins că şi în altă viaţă, în caz că a existat vreuna, a fost Ia fel. Sunt alţii care fac rău unor mase de oameni, unor ţări întregi şi pe ăştia nu îi mai trage nimeni de mânecă.
-    Cei ce fac rău multor oameni, sunt cei cărora acei mulţi oameni le-au făcut rău. în acest mod se arde o karmă colectivă. Există şi cei cărora nimeni nu Ie datorează nimic, dar ei iau hotărâri în numele propriu, hotărâri ce defavorizează colonii de suflete, iar aceştia ar trebui compă­timiţi. Ei sunt cei ce îşi încarcă karma. într-un moment în care aceasta nu va mai putea fi compensată aici. Ei vor fi prinşi în această legătură şi vor suferi mii de reîncarnări, căutând soluţia, dar aceasta nu va fi posibilă. Ea va apare abia atunci când pe o altă planetă vor fi exact aceleaşi condiţii ca aici, iar entitatea va avea aceeaşi poziţie ierarhică.
-    Este o explicaţie logică. încuviinţez eu. Dar faptele bune? Sunt tot datorii karmice?
-    Uneori da. Sunt gesturi nobile pe care alţii le-au făcut cu noi şi cărora trebuie să le întoarcem binele, sau sunt pili­şi simplu fapte bune făcute datorită unei polarităţi pozitive. A te desăvârşi înseamnă a activa voliţional partea pozitivă a elementelor existente în tine.
-    Avem legături karmice cu părinţii sau copiii noştri?
-    întotdeauna, îmi răspunde Cristofor oftând. Chiar şi cele mai elevate suflete ce vin la întrupare sunt legate între ele. Chiar dacă este vorba de o karmă activă sau stinsă, ea există întotdeauna.
-    Ce trebuie să facem pentm a avea 100% copii sănătoşi? Cu siguranţă nu mă refer Ia mine, căci eu nu voi avea copii niciodată. Am avut o discuţie cu prietenul Dumnezeu şi sigur nu îi voi da această satisfacţie. Mă refer la cei ce vor.
-     în primul rând trebuie să aveţi un echilibru optim al elementelor, apoi să vă aflaţi în continuă ascensiune pe scara evolutivă. Fiinţa care vine la întrupare, vine cu o încărcătură karmică proprie, la care se adaugă apoi şi cea a neamului, îmi răspunde neluând în seamă dizertaţia mea.
-     Aici ceva nu stă în picioare, afirm eu, există părinţi elevaţi, cu copii bolnavi şi scursuri ale societăţii cu copii perfecţi.
-     Aceasta este o aparenţă. Părinţii elevaţi au ales să aibă aceşti copii bolnavi fiindcă ştiau că îi pot ajuta să îşi depăşească condiţia, că îi pot sprijini. Cei ce au polarităţi negative manifeste au copii sănătoşi, pentru că entitatea încarnată în copil mai poate primi un surplus de karmă negativă, asta nu înseamnă că şi copii lor vor fi sănătoşi, sau că în altă viaţă nu vor avea probleme.
-     Cum adică au ales?, întreb stupefiat. Cine vrea un copil bolnav?
-      Au ales înainte de naştere, adică înainte ca ei să primească dreptul la întrupare în calitate de părinţi. îngerii karmei prezintă anumite opţiuni şi sufletele aleg. Cei elevaţi aleg întotdeauna cel mai scurt drum către mântuire, chiar dacă este greu şi anevoios. Din păcate fiecare trebuie să îşi trăiască propria viaţă. Nimeni nu poate trăi în locul celui­lalt. Fiecare în sufletul său ştie acest lucru.
-      Spune-mi care este diferenţa dintre suflet şi spirit, îl întreb eu, căutând să îmi clarific acest lucru.
-      Spiritul vine direct din gândirea divină, pe când sufletul este situat undeva între corp şi spirit. în spirit se oglindesc virtuţile şi atributele divinităţii, pe când sufletul este identitatea entităţii. Corpul, sufletul şi spiritul sunt unite. Aici se oglindeşte principiul trinităţii.

Nu am prea înţeles mare lucru şi de aceea mă gândesc să îl mai întreb odată, însă Cristofor îmi spune că trebuie să ne despărţim. Nu prea îmi convine situaţia, deoarce mai aveam o groază de întrebări, dar dat fiind faptul că el decide, nu am ce face. Părăsesc laboratorul fără prea mare tragere de inimă, cu atât mai mult cu cât nici măcar nu îmi este somn. Culmea este că odată aşezat în pat adorm imediat. Visez cum Cristofor intră în camera mea, se uită preţ de câteva minute la tablou, face acelaşi semn circular cu mâna, după care părăseşte abătut încăperea. Mă trezesc dimineaţa cu visul ăsta în cap, însă îmi zboară repede deoarece trebuie să mă gândesc la ceea ce voi discuta astăzi.
După micul dejun, la care Cristofor nu a participat, Yidam îmi face semn că sunt aşteptat sus. Intru în labo­rator prin uşa larg deschisă şi îl găsesc stând pe pervaz, îmbrăcat într-un superb costum cu aceleaşi influenţe orien­tale, însă de culoare verde smarald. îmi face semn să mă aşez. Dau să deschid gura însă mi-o ia înainte spunând:
- Astăzi am hotărât să îţi vorbesc despre pământ, începe el să turuie. Este una dintre cele mai desăvârşite creaţii ale Tatălui. Trebuie să îl vezi ca fiind un uriaş angrenaj, o fiinţă, a cărui mecanisme funcţionează şi trăiesc în totală inter­dependenţă.
- Este o fiinţă vie?, întreb eu mirat.
- Da, este un imens organism. A fost creat înaintea omului, tot prin îmbinarea elementelor şi fluidelor. El este viu, trăieşte şi respiră.
-    Asta înseamnă că poate şi muri, punctez eu.
-    Cu siguranţă. Ca de altfel orice planetă.
-    Sper să nu se întâmple prea curând.
- Nu, planeta mai are de parcurs anumite stadii de dezvoltare până Ia desăvârşire. Abia apoi se va putea întoarce la sursa primordială. Dar mai sunt mii de ani până atunci. Momentan planeta va trebui să facă un salt vibrational, cam în jurul anului 2012. Ţi-e familiară această dată?
-     Nu, deloc, răspund eu încercând să îmi scormonesc memoria, însă singurul lucru care îmi vine în cap sunt plasamente bancare şi investiţii la termen.
-     în acest an, mulţi oameni vor trebui să plece din planul terestru, deoarece vibraţia lor nu va mai fi compatibilă cu cea a planetei. Deja mulţi au început să o părăsească, însă plecarea masivă va fi în 2009 şi 2012. Planeta cu tot ceea ce se află pe ea va trebui să facă un salt vibrational şi de aceea tot ceea ce se află pe ea va trebui să corespundă noilor coordonate.
- Cum se va produce acest salt vibrational?
- Acest salt a început deja şi va fi la apogeu odată cu intrarea Terrei în centura fotonică şi cu apropierea planetei Nibiru, îmi răspunde el. în prezent doar soarele a intrat. Aceasta intrare va însemna un salt uriaş pentru planetă şi omenire, este o nouă renaştere spirituală, care se va desăvârşi odată cu alinierea pământului la centrul galaxiei.
- Mie îmi sună ameninţător!
- Asta pentru că percepi informaţiile cu mintea şi nu cu sufletul. Este ceea ce aşteaptă umanitatea de milenii. Este un pas gigantic. Totul se va schimba, atât în plan fizic cât şi astral.
-    Cum se vor manifesta aceste schimbări în planul fizic? întreb eu, cu o urmă de îngrijorare în glas.
Terra şi întregul sistem solar va avea aceeaşi respiraţie cu cea a universului, tehnologia actuală va fi depăşită, bariera spaţiu-timp va fi doborâtă, materialismul va fi înlocuit de altruism, iar ce este cel mai important, adevărul va fi relevat. Nimeni nu va mai putea ascunde nimic. Vor dispărea măştile de pe chipurile oamenilor, cel de-al treilea ochi se va deschide şi totul va fi vizibil. Adică vei putea să-ţi percepi vecinul energetic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu