luni, 15 noiembrie 2010

15 NOIEMBRIE

Gândul pozitiv al zilei:

Astăzi simt iubire şi o imensă recunoştinţă faţă de acei oameni care mă provoacă în viaţă şi le transmit doar gânduri bune.

Rugăciunea zilei:

Doamne, ajută-mă ca acolo unde e întuneric să aduc lumină, acolo unde e durere să aduc detaşare şi acolo unde e zbucium şi revoltă să aduc linişte şi iubire.

astăzi, Dumnezeu vrea ca tu să ştii …

… că nu există de fapt “piază rea” (ghinion), aşa că nu e cazul să fugi de pisici negre astăzi.
Sau scări. Sau crăpături pe trotuar. Vineri 13 poate să fie cea mai Bună Zi din Viaţa Ta de până acum. Şi va fi dacă alegi ca Azi să vezi viaţa ca un miracol.
Asta se referă chiar şi la iarba care creşte, un nor care trece pe cer, o persoană necunoscută care îţi zâmbeşte..şi chiar la ascultarea propriei inimi care bate.
Trăieşte miracolul Vieţii astăzi, şi nu-ţi face griji cu ghinioanele.
Ţine minte, nimic nu este rău, decât dacă gândirea îl face să devină astfel. (Shakespeare)
Cu dragoste, prietenul tău,
Neale Donald Walsch
www.humanitysteam.ro

Citatul zilei:

Eckhart Tolle: „Ori de câte ori un NU uzual spus vieţii se tranformă într-un DA, ori de câte ori îi permiteţi momentului prezent să fie aşa cum este, dizolvaţi timpul şi egoul.”

Bancul zilei:

La o masă într-un bar, un bărbat stătea dând pe gât pahar după pahar. De fiecare dată când termina un pahar, se uita în buzunarul cămăşii. Intrigat, barmanul l-a întrebat:
- De ce vă tot uitaţi în buzunarul cămăşii după fiecare pahar?
- Am acolo o poză cu nevastă-mea. Când mi se pare frumoasă, mă duc acasa!

Muzica zilei:


HITURI DUPA HITURI - REGGAE !!! - 45 de minute

Asculta mai multe audio reggae

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu