marți, 18 ianuarie 2011

SA VA FIE ZIUA BUNA



GANDUL POZITIV AL ZILEI
Nu sunt limite la ceea ce pot face, la ceea ce pot fi, dacă am curajul de a săpa adânc în interiorul meu pentru a găsi darurile unice pe care le am de oferit acestei lumi.

RUGACIUNEA ZILEI
Doamne, ajută-mă ca în loc să mă plâng de ceea ce nu pot face, să am curajul de a acţiona cu credinţă, folosindu-mi la maxim abilităţile pe care le am.

AS VREA CA TU SA STII...
… că progresul nu se măsoară în km, ci se măsoară în cm. Nu te mai minuna de ce lucrurile “durează atât de mult”. De fapt, orice se desfăşoară exact atât de repede cât este nevoie, luând doar atâta timp cât este necesar să fie Perfect. Stai liniştit şi în pace. Viaţa îşi arată partea magică permanent, chiar şi în timp ce tu treci la următoarea respiraţie. Acolo. Vezi? Aproape că poţi să simţi Perfecţiunea, nu-i aşa?
Cu dragoste, prietenul tău

CITATUL ZILEI
John Charles Salak: “Cei care greşesc se împart în două categorii: Aceia care au acţionat fără sa gândească şi cei care au gândit fără să acţioneze.”

BANCUL ZILEI
Nu-i atât de dificil să-ţi găseşti femeia visurilor tale. Dificil e s-o ascunzi de soţie.

MUZICA ZILEI

MIX BEST HITS - 2010

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu