miercuri, 19 ianuarie 2011

SA VA FIE ZIUA BUNA



GANDUL POZITIV AL ZILEI
Pentru a face schimbări în viaţa mea şi a obţine rezultatele pe care mi le doresc trebuie să încep prin a deveni conştient şi a analiza care-mi sunt obiceiurile în fapte şi în gândire.

RUGACIUNEA ZILEI
E atât de uşor să te plângi, să găseşti ce nu merge, să vezi ce nu e bine. Ajută-mă Doamne să-mi formez obiceiul de a vedea binele, de a vedea binecuvântările şi astfel să-mi sădesc speranţa în minte.

AS VREA CA TU SA STII...
… că cel ce mănâncă până i se face rău trebuie să postească până se face bine. Acesta este un proverb evreiesc, şi nu se referă numai la mâncare. Analizează-te şi observă în ce comportamente te complaci mereu şi mereu şi care în mod clar îţi creează deservicii… Apoi intră la o dietă cu “obiceiurile rele”. Vorbesc serios. Nu glumesc. Alege un obicei greşit, un comportament greşit, în fiecare zi lucrătoare a săptămânii. Poţi face asta. Încetează să mai faci ceea ce este evident că nu îţi foloseşte ţie sau celorlalţi. Acest ghiont prietenesc vine de la Sinele tău, ştii doar…
Cu dragoste, prietenul tău, 

CITATUL ZILEI
John Dryden: “Întâi ne facem obiceiurile şi apoi ele ne fac pe noi.”

BANCUL ZILEI
La un interviu pentru angajare:
– Câţi ani aţi stat la ultimul loc de muncă?
– Aproape 20.
– Şi de ce aţi plecat?
– N-am plecat de buna voie. M-au graţiat…

MUZICA ZILEI

Ernesto Cortazar - COLAJ MUZICA RELAXARE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu