luni, 14 februarie 2011

SA VA FIE ZIUA BUNA



GANDUL POZITIV AL ZILEI
Azi aleg să fiu mai atent la ce se întâmplă în jurul meu, la modalităţile prin care îmi pot aduce contribuţia.

RUGACIUNEA ZILEI
Doamne, ajută-mă să nu mă opresc doar la a privi viaţa aceasta prin prisma raţiunii, învaţă-mă cum să o simt cu inima.

AS VREA CA TU SA STII...
…că ambiţia adevărată nu este ceea ce credeai tu că este. Bill, cel ce a co-fondat Alcoolicii Anonimi, a spus aceasta şi a avut dreptate. “Adevărata ambiţie” a spus el, “este dorinţa profundă să trăieşti fiind util şi să păşeşti umil în graţia lui Dumnezeu”. Care este ambiţia ta pentru astăzi? Ce se află în vârful priorităţilor tale? Ce speri să faci astăzi? Ce speri să fii? Răspunsul tău la această întrebare nu va crea doar ziua în sine, ci te va crea pe tine.
Cu dragoste, prietenul tău.

CITAUL ZILEI
W. Shakespeare: “Noi ştim ce suntem, dar nu ştim ce putem deveni.”

MEDITEAZA...
Acceptă nenorocirea ca pe o binecuvântare, nu-ţi dori sănătatea perfectă sau o viaţă fără probleme. Altfel, despre ce ai mai avea de vorbit?

MUZICA ZILEI
HARPA - MUZICA PENTRU VINDECAREA SUFLETULUI 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu